صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار اسلایدر 


نسخه چاپي

دوره آموزشي تكريم و احترام به ارباب رجوع در شرکت گاز استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي؛ کلثوم همتی مسئول آموزش شرکت گاز استان سمنان از برگزاري دوره آموزشي تكريم و احترام به ارباب رجوع در اين شركت خبر داد و گفت: ارباب رجوع ولی نعمت این نظام محسوب می شود و در هر شرایطی باید مورد تکریم قرار گیرند و مشکلات و نیازهای آنان برطرف شود، بنابراین این دوره در راستای ارج نهادن به انسانیت و کرامت انسانی برگزار گردید.

 

وی افزود: این آموزش با حضور جمعی از کارکنان ستاد به صورت حضوری و همزمان مشارکت گروهی از همکاران شهرستان ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

اين مقام مسئول افزود: در اين دوره به اهميت حقوق شهروندي و ارباب رجوع پرداخته شد و همچنین بر ضرورت رعايت حفظ احترام، آبرو و شأن مردم در نظام اداري تأكيد گرديد و كاركنان با تعاريف و مفاهيم سازمان، مشتري، ارباب رجوع، خدمت رساني و مدل هاي خدمت رساني و ... آشنا شدند.

همتی در پایان ابراز اميدواري كرد: با اجراي فرايند طرح تكريم ارباب رجوع و رضايتمندي مردم شاهد نتايج مثبتي از جمله بهبود رضايتمندي ارباب رجوع، كاهش نارضايتي هاي احتمالي، كاهش هزينه ها، تغيير و اصلاح الگوهاي رفتاري در شركت گاز استان سمنان باشيم.

 

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1398/03/28 - ١٠:٣١
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 213





تصاویر منتخب